Långt inlägg. Del 2.

Då har vi kommit till del två som börjar på ett valborgsfirande hemma hos Isa och Rosie i Midsommarkransen, aka Casarosisa i Mizziz. Yä. Temat på festen var "G" och själv var jag Glitter! Rosie var Gammal tant och Isa Gaga, tyvärr fick jag ingen bild på Isa. Buhu. Sot var också med. Hade massa kul men sot var lite restrött! Synd också att jag skulle upp och jobba lördagen därpå som vanligt. Fast lite tur ändå, annars hade festen nog spårat ut totalt för mig ^-^ som vanligt hemma hos isa och rosie. Haha. Askul i alla fall!


Öh japp. Jag var där. Den bjuder jag på! Glitter!

Sandra och Gabbi äter ur popcornhinken och diskuterar gnägg, en favorithink i repris!
  
Sandra som Guld, Sandra som Geoffreys' Katt (?). Häng i säng. Gul-sot <3.

Rosie som Gammal tant!
     
Gräddbakelsen Elsa. Geoffreys' katt Sandra. Rosie med Rosie-vin! Gay och Gräddbakelse!
 
Obligatorisk veggiebrunch på Sirap med min sot och alla andra i vasastan. Knök. Detta var söndag innan jobbet. Brunchen bestod av äggröra, sallad, toast och blåbärspannkaka, 100kr + latte 28kr. Blev ett lite för stort hål i plånboken, men värt! Dock ska man nog satsa på att gå dit på en vardag, då får man sitta lite mer ifred. De hade gjort om menyn sen sist också, då ingick färskpressad juice också och man fick en halv baguette istället för en liten toast. Eller, alla brunchmenyer var helförändrade. Förra menyn var billigare och bättre.

Och sot var extra mysig, fredag 14/5 bor han i stockholm på riktigt igen, efter vad jag kallar sinnesförvirring ^~^

I måndags spelade She&Him på kägelbanan, tyvärr fick jag inte ta in min kamera med sots fetingvidvinkelobjektiv. Gigabuhu.

Konserten var bra. Zooey Deschannel existerar inte bara i 2D. Hon var kortare än vad jag trodde men lät precis som på skivorna. Bandet hade massa teknik-krångel och verkade inte massa pepp under den spelningen. Publiken var inte heller till så stor hjälp, nykter måndagspublik. Vore så mycket bättre om de spelat på Debaser Slussen en onsdag eller fredag!
Men vem fick setlistan - JAG?! Yay. Tyvärr inte handskriven.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Oooh jag som har så svårt för Zooey Deschanel. Förstår inte alls varför alla tycker att hon är fantastisk. Men kul att du fick gå och se dem så du blev gladi-ish!

2010-05-09 @ 17:23:29
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0