Långt inlägg. Del 1.

För att sammanfatta det som hänt senaste veckorna blir det här två långa inlägg. Har jobbat ganska mycket så jag har inte hunnit skriva något eller ladda upp foton. Buhu. Känns inte lika kul att sammanfatta, men bättre än att göra ingenting. Enjoy!


Sista bilden från min frukostvecka, fredag. Tror jag bara lyckades med fem frukostinlägg totalt? Under helgen blev det knappt någon frukost innan jobbet.

På kvällen fredagen den 23/4 var det byebye party för Ellinor, hon ska iväg till London ett år som Au Pair. Jag kom dit direkt efter jobbet så fick vara med och förbereda den supergoda stoppljus-bålen. Hade jättetrevligt hela kvällen, men var tyvärr tvungen att gå rätt tidigt då jag skulle jobba hela lördagen. Buhu. Av mig och Stocke fick Ellinor ett anteckningsblock med London-motiv som det var tänkt att alla skulle skriva några ord i, lite fail för oss för Ellinor hade redan ordnat ett eget block! Hoppas alla hann skriva något i alla fall. Saknar redan Ellinor massor.

   
Stoppljus-bål. Dålig internetuppkoppling. Sandra med anteckningsboken. Stocke!
  
Spretigt redigerade bilder, bravo mig själv! Gabbi, Stocke, Sandra, Jag, Ellinor, Gabbi igen, Tove :)

  
Jobbade hela lördag till tisdag. På min enda lediga dag (onsdag) hade jag bokat Make up rådgivning på Body Shop i Gallerian. Detta är ingenting jag gör på mina lediga dagar annars, passade mest på då jag fått en värdecheck gratis när jag blev medlem i vintras. Dvs, en sminkning för 0kr. Vanligtvis varar en rådgivning i 20min, men hon som sminkade mig höll på en timma på sig för hennes butikschef inte var där. Superlyx! Lite synd att jag inte hade några planer på kvällen men min supersminkning utan bara åkte hem.


Dricka slattar och lyssna på Johnossi på Café Opera FTW! Café opera och dess besökare är en egen liten bubbelvärld. Haha. Torsdagkväll 29/4 och kändisspaning: Carolina Gynning, Elin Kling, Danny från EMD. Bland annat. Var där med Stocke på något gratisevent JC ordnat. Tack någon för den kalla ölen ni lämnade kvar på bordet framför oss, och tack någon annan för white russian slatten. (Jag var törstig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0