Denna blogg dog ett tag.

Hejsan kära läsare. Om ni nu finns någonstans. Jag har varit borta ett tag härifrån och det har kanske någon lagt märke till. Vintern har gjort mig så oerhört oinspirerad till att göra någonting kreativt alls! Blä! Vem vill se bilder på tråkiga varma kläder, eller på is, grus och slask, ha en tråkig spotifylista eller lyssna på mig som klagar. Nä. I vår ska jag bli bättre på att fota och blogga. Mina kameror känner sig bortglömda <3
Det har inte hänt så mycket i mitt liv egentligen, nu går jag på viktväktarna sen tre veckor tillbaka och jag äter som en hästgnägg. Hoppas på fina minusresultat. Blev helt kär i H&Ms vårkatalog, så mycket jag vill ha! Dock måste min garderobs rensas ordentligt först. Detta pågår lite just nu och massor hamnar på min traderasida, se länkar. Och bli smal. Har tre motivationsplagg också, så går inte bara efter viktresultat!
Vi hörs när jag känner att våren är här! Woho!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Harligt att hora fran dig :) Viktvaktarna later tufft, lycka till! Vi har inte oppnat paketet an, men jag ar valdigt nyfiken! PUSS

2010-03-24 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0