En ledig torsdag.

Vaknade upp bredvid sot här hemma hos mig imorse, vi åt en superfrukost medan vi tittade på biggest loser. Mitt i allt ringer ett 08nummer och då är det Ellinor som vill ses, blev så glad! Hon är tillbaka i Stockholm några dagar från sitt au pair jobb i London. Så efter att ha sminkat mig till toner av ladytron beger jag mig direkt in till stan. Vi spanade klänningar i liljeholmen och kojjor i färgfabriken och avslutade dagen med en klass i korsningen vid skanstull. Därefter var det dags för mig att åka på en föredetta kollegas studentmottagning. Den var supertrevlig och sitter här, fortfarande mätt. Lång dag börjar ta slut. Ska försöka röjja lite på rummet först bara och betala lite försenade traderaavgifter. Jippi. Skriver mest detta för att själv minnas. Ni hittar mig på tumblr (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0