Tygväskor säljes! Handgjorda! Ägare sökes!

 





Dessa fina, balla, coola och tjusiga handgjorda (av moi) tygväskor väntar på nya underbara ägare!
Väskorna skulle må så mycket bättre av nya ägare som på deras axel visar runt dem på staden eller på landet, att hänga på en krok i mitt rum då jag är bortrest kan nog bli lite trist. Den 15 augusti reser jag nämligen bort till andra sidan jordklotet för att titta lite på hur världen ser ut där. 

Väskorna är sydda av mig våren 2009, de mäter 45x35cm och har långa axelband.

Några redan nöjda ägare av en eller flera tygväskor kan ni finna på facebook. Dessa lyckligt lottade personer är Sandra Arledahl Thunell, Elvria Blom, Sandra Folchi, Ellinor Kärnestam och Izor Engström.

En väska kostar 225kr. Men ibland är jag snäll. Kommentera nedan om ni är intresserade eller skriv till mig på facebook :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Emelie!

jag vill gärna köpa en väska av dig :D tyvärr kommer jag hem till sverige först den 17:e, men kanske kan köpet gå genom isa? Jag är intresserad av den där sjuttiotalsaktiga softa blommiga.



Kram Sara

2010-08-07 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0