Småsaker.

Jag shoppar mer än någonsnsin. Inte bra. Jag kan inte gå förbi fynd, som en skata som ser något som glittrar. Mina ursäkter är just nu är att jag fått sakerna till ett otroligt bra pris, eller verkligen behöver det jag köper. Dessutom har jag tjänat in snart en lax på gammalt skrutt på tradera. Ser det som en +-0 situation.

Bild 1, skridskoberlock 20kr.
Ursäkt: 925 silver, har kostat 79.50kr. Min konståkningsgen kunde inte stå emot. (örhängena inköptes i gamla stan i julas)

Bild 2, Lush BIG 139kr.
Ursäkt: Mitt schampo är slut och vill inte snylta på syrrans "för färgat hår" eller päronens mjällschampo. Nono. Blev helt såld på en recension av Picked Pics, en av mina favoritbloggar. Läs. Luktar så galet gott och är 50% havssalt, det ni!

Bild 3,  18K Trohoppkärlek berlock med kedja 737kr.
Man måste ju investera i guld när man får 40% i personalrabatt på jobbet, det är på tiden att jag lär mig börja använda guld. Sparade 491kr. Är så nöjd!
  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0