Partytider.

Snart är mitt liv som tonåring över, för 6e februari fyller jag 20år. Minns när jag fyllde 13, då var man tonåring och vuxen och man skulle göra revolution. Att fylla 20 kändes så avlägset, och revolution blev det ju inte. Jag har nog inte haft några direkta mål innan jag fyller 20, är rätt nöjd med det jag åstadkommit hittills i alla fall. Har rest lite, festivalat, klarat av nv-linjen på gymnasiet, har ett bra jobb nu och massa underbara vänner. Det räcker för mig. Och om tio år fyller man 30. Åh hjälp mig. Kan bestämma nu i alla fall att jag ska se hela världen innan jag bestämmer mig för att bli tråkig. Nog filosoferat.
Ska fira min 20årsdag i förskott med Isa som fyller 22 den 3e februari. Vi kommer befinna oss på Babasonic och alla som vill är välkomna. Klicka här för att komma till facebook event. Om ni inte kan logga in, skriv en liten kommentar (:
 


(Arvika09)


Kommentarer
Postat av: Elvira

Det skulle vara kul att komma, men då blir det nog inte så kul på jobbet dagen efter :P Men vi får se om jag dyker upp! Grattis i förskott i allafall! :D

2010-01-19 @ 18:57:49
URL: http://elvirablom.blogg.se/
Postat av: sandra rödhårig

pepp pepp pepp :D

2010-01-19 @ 20:20:02
URL: http://hurricanedrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0