Fynd.

Minst 2/3 av det jag äger har jag nog köpt på rea, till kampanjpris, med stämpelkort/bonuskort, på ullared eller på utförsäljningar. Minst. Jag är stolt och känner mig så bäst på att leta fynd i stökiga butiker. Trots detta är min plånbok ändå lite ledsen nu efter jul.
Idag var jag med mor min i kista för att gå på akademibokhandelns utförsäljning, 50% på allting och det får man inte missa, alla fall inte jag! Hittade en bok, två guider och en karta. Mycket bra. Bjöd mor min på fika på Wayne's sen efteråt. Vi kom fram till att luciahelgen inte längre är suparfest för ungdomar, utan juldagen(?) och att porslinsmuggar är ett måste när man är på café, pappersmuggar nej tack! Wayne's är pålitligt.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0