Snart mars.

Mars ska bli en månad där jag går med mer plus än minus ekonomiskt. Verktyg tradera. Klicka HÄR för att komma till mina auktioner, mest småskrutt just nu. Fler auktioner kommer med kläder. Mars ska också bli en månad när jag går mer minus än plus storleksmässigt. Verktyg viktväktarna. Jag och viktväktarna har flera korta historier tillsammans. Idag väger jag 11kg mer än då jag var där första gången som 14åring med mamma. Nu är jag sex år äldre, har slutat med konståkningen och syndar för mycket. Sista gången nu, annars blir det pinsamt. Jag kommer jobba en del också! Se mig som mer eller mindre okontaktbar!

 

Bild 1. Emmabodafestivalen 2009
Bild 2. Första bakisdagen ever hösten 2006, ettan i gymnasiet.

Dvs, nästan samma förhållanden! Ge mig konståkningskroppen jag nästan hade som ung och dum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0