Torsdagsfrukost: luft.

Frukost = luft. Jag var på viktväktarna imorse, men först lyckades jag försova mig en timma så det blev ingen frukost. Förlåt alla mina frukost-stalkers (om ni nu finns?). Hade gått ner 1,4kg sedan senaste mötet för tre veckor sedan, totalt 5,9kg på åtta veckor! Inte ett enda träningspass! Träffade Stocke inne i stan efter mötet för att köpa en present till Ellinor, och vi hittade bästastebästa presenten! :) nu ska jag typ läsa och sen sova tänkte jag, eller se en Ghiblifilm. Hm. Men Godnatt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sot

(Vi finns)

2010-04-23 @ 13:46:11
Postat av: Elvira

Fy fan vad skönt att det ger resutlat, grattis! :)

2010-04-23 @ 18:29:29
Postat av: Candy

grattis till viktnedgång, men det låter väl inte så bra att strunta i att träna, oavsett man vill gå ner i vikt eller behålla sin vikt?

2010-04-29 @ 23:08:59
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0