Ledighet.

Att vara ledig uppskattas på ett helt annat sätt av mig nu om man jämför med då jag pluggade. Njuter verkligen av att sova bort halva dagen i min stora, perfekta och prickiga säng. Sen ta tid på mig och äta fetingfrukost och göra vad jag vill i 12h, det är typ bäst och något underskattat. Idag röjjde jag på mitt rum, gjorde mig i ordning och begav mig till staden för att träffa sandra, isa, stocke, rosanna och ellinor på fika (för att vara exakt). Vi hamnade på Café Avenyn, det var helt okej men det kunde varit snäppet billigare, men mysig lokal och att vi blev kvar där ett tag vägde upp priserna. Sen blev det te och tv hemma hos isa, massa mys. Nu ska jag se reprisen av true blood på svtplay och sedan sova. Förbereda mentalt inför ännu en arbetsvecka, är dock massa taggad! Godnatt alla!


Gänget med de unika skorna. Yäa!


Kommentarer
Postat av: rosie

åh älskar den bilden ^^ mys

2009-09-20 @ 15:46:49
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: Isa

vi är så jävla coola :D

2009-09-22 @ 19:25:18
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0