Dagar passerar.

Söndag och en vecka har passerat mer eller mindre omärkbart. Minns knapp vad jag har gjort. Vet att jag sett Ponyo på premiären med Isa. Har även träffat Madde på frukost och Jasmine som ska till sydafrika. Fått mina fallande muggar, handdukar och servetter på posten från en mycket snäll sot i malmö. Även fått min Japanese for busy people I och Sputnikälskling av Haruki Murakami på pocket. Fikat. Jobbat, mest jobbat. Okej, min vecka har väl varit rätt välfylld, men behövde verkligen anstränga mig för att minnas. Jag börjar vänja mig vid mina nya jobbrutiner nu, det är skönt. Nästa vecka ska jag försöka komma igång med träningen och maten, samt bli bätte på att blogga, märker att jag har några läsare där ute i alla fall. Woho (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0