(3:55)

Idag för exakt ett år sedan begav jag mig en dimmig höstmorgon till detta lilla café på kungsholmen. En sot, en frukost, en kamera, en dvd och en näve melonkarameller senare och jag var förtrollad. Allt stämde. Vi läste samma bok, han blev min nyckelfågel och toru okada och jag blev hans mei kasahara. Min höst kunde inte blivit finare, små universum, kanelbullar med äppelbitar i, filmfestival, bagels och glögg. Vintern blev dock lite kall, men våren kom sot och tinade upp mig igen och gjorde mig prickig. Vi fotade körsbärsblommorna tillsammans och drömde oss iväg. Mitt sotigaste år har också varit mitt finaste år. Nu drömmer jag om en resa, det gör nog sot också <3



  








 


"Som du är jag, som jag är du"
Mei Kasahara och Toru Okada kommer aldrig försvinna.


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Är allt bra? =)

2009-09-28 @ 13:35:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0