Sushi och MJ-frälsning.

På allmän begäran ska jag bli bättre på att uppdatera min blogg, det gör mig massa glad men samtidigt känner jag press på mig att det jag skriver måste vara intressant. Ni får skylla er själva, hihi! Lång fin höstdag och jag hoppas att jag verkligen inte förstörde min filmrulle totalt då jag gjorde fetingfotomisstaget. Jag öppnade min kamera för att kolla om det var film i, och det var det (!!!) så ska min inte göra, fy mig! Dagen började i alla med sushi-buffé i stan med sandra, sandra och isa, massa mys. Vi disskuterade allt från politik till äldre släktingar. Lite fönstershopping i höstlovshysteriska stockholm hann vi också med innan vi åkte hem till isa. Tack att jag har er som vänner! Ni är bäst!
Därefter hem till Kista för att gå på bio med päronen och syrran och se This is it. Inga förväntningar alls, tänkte att det antagligen skulle bli som vilken musik-dvd som helst i bioformat. Men åh. Jag blev nog lite frälst och skulle nog aldrig mer kunna något illa om den människan. Hans talang, hans kreativitet..jag har sån respekt för MJ nu. Helt sjukt. Och hur han påverkat en hel värld och inspirerat människor och följa deras drömmar. Ni skulle se musikerna och dansarna han skulle ha med sig på sin utsålda turné. Önskar så att jag också kunde vara en människa som brinner så mycket för något att man ger hela mitt liv åt just det något. Vill kunna hitta det jag brinner för, och bli bäst, man behöver sånt.
Förresten, måste bara nämna att mina päron är massa coola mest hela tiden! De såg faktiskt Michael Jackson i Sverige 1986 ! Sådetså !   

Kommentarer
Postat av: Elvira

"Diskuterade" Emelie ;) Vi ses på söndag! :D

2009-10-30 @ 19:52:41
Postat av: Anonym

awesome att dom gjorde det juu ;D

2009-10-30 @ 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0