Höst.

Jag tror jag missat hösten utomhus, från en dag till en annan inser jag att tunn cardigan inte är tillräckligt för att inte dö av köldskador (något överdrivet). Det känns som om hösten börjat utan att jag märkt det, kylan kom från ingenstans! Så imorn innan jobbet ska ut och fota. Lukta på hösten och krypa runt i skogen. Funderar på om det är analoga kameran eller digitala som får följa med ut. Hm. Eller båda. Visserligen brukar det sluta med att jag släpar med mig 4-5kameror - beroende på hur många som har film i sig.  


Förra hösten
Analog Kamera
Ser ni fågeln?


Kommentarer
Postat av: Christina

Nämen! Jaaa, det är helt rätt det! Gud vilket bra minne du har! Vi sågs för kanske... 6 år sen? 7? Men jag kommer ihåg dig med! Johannorna bloggar också förresten, en på johannacecilia.devote.se och den andra på missg.devote.se! :)

2009-10-16 @ 12:01:01
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0