Sotiga dagar.

I lördags hittade sot hit till stockholm och pustade mig i nacken på perrongen på centralstationen. Att känna närheten när avståndet annars är så långt gör mig glad, men vet inte hur jag ska uttrycka mig, så det slutar med att jag blir tyst. Så du vet sot, du är underbar, och jag har inga ord ibland. *:
Det blev pocky-sticks, giga pizza, prickiga sängkläder och stop motion. Sen blev det lilla hotellbaren, promenad på livsfarlig kullersten i natten och en Ellen Page-film. Sovmorgon med efterättsklassade japanska pannkakor och sirap, star trek på victoria och bad. Scones-frukost på två systrar, monster, film på kulturhuset och lunch på Bolero.
Som sagt, på tre dagar och två nätter hinner man med massa små äventyr om man heter Mei och Toru. Dessa tre dagar har varit jättefina och jag längtar till i juni då jag får träffa sot igen. Småord.



Monster stop-motion


<3 att drömma sig bort

  
Söndagsfrukost ^o^


Måndagsfrukost på Två systrar. Lyx.


Kulturhuset.
Pustpustpust min sot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0