Some kind of reunion.

Åkte hem till Lea igår innan vi skulle bege oss ut, vi åt quessadillas och mina hallon/vit chokladmuffins, umgicks med Heffner, garvade och vred oss av förfäran till Blondinbellas och Kissies bloggar. De är så intelligenta. Menmen. Inte för att vi är så mycket bättre, men vi har inte tre pinnar upp i rumpan (:
Resten av kvällen spenderades på Treat, billigt och bra musik första halvtimman i alla fall. Inte så mycket att klaga på alltså. Sällskapet väldigt trevligt och jag själv var helt borta efter ett glas vin och en 33cl cider. Inte bra, men ekonomiskt! Lite surt bara att vänta på tuben hem i 28minuter bara. A wild sheep chase räddade mig (Haruki Murakami). (De har hittat The Sheep Proffesor nu, han har haft ett får inom sig, de börjar närma sig fåret med stjärnan på baken. Spännande!) Eller, för att sammanfatta kvällen, jag hade askul! :D
 


"Om du är Kissie så är jag Blondinbella"
   
Hampus, Lea, Drugge, Oja
   
Tobias, Sandra. Jag, Lea. Tobias, Sandra, Sandra, Hampus. Jag, Lea.

Sandra, Hampus, Jocke, Lea.
 

Kommentarer
Postat av: LEA

åh, fna vad kul jag hade :D

2009-03-22 @ 16:54:45
Postat av: Anonym

inte en pinne i rumpan så långt ögat når!

2009-03-22 @ 22:09:40
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: bea

ser himla kul ut!

2009-03-23 @ 17:27:03
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0