Outfit. Prickar, guldkedjor och vita rosor.

Jag har nu fallit för trycket från den stora massan idag postar jag mitt första inlägg som endast kretsar kring mina kläder. Nästan så jag blir rädd för mig själv. Förklaringen till mitt beteende är nog att jag vill flasha med mina reafynd samt att jag tycker om mina kläder väldigt väldigt mycket. Känner inte att de får tillräcklig uppmärksamhet annars så förevigar allt med en kamera och lägger upp här. Tyvärr har jag nog för mycket kläder och jag använder vissa plagg mer än andra. Från och med idag ska jag försöka variera mer. Och idag hade jag faktiskt jeans, ytterst ovanligt för att vara Emelie! Detta kanske bara blir en engångsgrejj, men man vet aldrig (:
De som jag har på mig som är värt att nämna är min t-shirt från Carlings för 99kr istället för 199kr. Min cardigan från Primark (London) för £5 istället för £8. Jeans Levis, från JC, sommarrea 250kr istället för 1000kr. Woho! Halsband från H&M.
Jag är inte modell eller smal någonstans, men ni får stå ut! Som ni kanske ser har jag färgat håret också ^^.
 
 


 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0