Min svenssonhelg.

Jag ibland slänga ur mig "jag vill aldrig leva ett 'svenssonliv'". Men jag måste erkänna att ett svenssonliv i måttlig mängd faktiskt är helt okej. Faktiskt rätt trevligt. Gårdagen spenderades på IKEA med mor min, inklusive obligatorisk lunch och fika. Blev en liten utökning av min plåtburkssamling, lite tyger, tre små växtkompisar (de enda i hela lägenheten) och massa annat smått till min garderob och byrå-typav (bänk med lådor?). Funderade lite över livet skulle se ut utan möbler. Hm. Eller utan IKEA. Hjälp. 
Igår kväll såg jag på melodifestivalen. Behöver jag säga mer? Kanske ursäkta.
Kom precis hem från en heldag på Stinsen med mor och syster. Mitt förslag att åka dit. Det är gigantiskt där nu och väldigt lugnt. Det är mestadels barnfamiljer där då barnnfamiljer oftast äger en bil och kommunaltrafiken är crapp. Det är lite synd. Förstår inte riktigt hur butikerna går runt. Menmen. Skönt ibland med döda centrum, reaställen är oftast helt orörda, vilket emelie diggar. Mwhihi. På Carlings fyndade jag ett oerhört snyggt linne samt en t-shirt klänning, lite sergelstorgsmönstrat fast rosa!
Som sagt, det var sammanfattning av min helg. Kolla även mitt TRADERA, snart nya auktioner som avslöjar mitt förflutna! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0