En lång dags färd mot natt.

Vaknade för en timma sedan, men förklaringen är att jag inte gick och la mig förrän halv tre första gången igår. Därefter somnade vid sju efter att ha åkt hem. Tog två timmar från att jag vaknade med resan. Dessa två drömresor har gett mig 6,5h sömn. Lite mer än på vardagarna. Jag ska inte klaga!
Igår plockade jag fram mina konståkningsskridskor och fick skjuts av pappa till Zinkensdamm IP. Alla ishallar här i närheten har stängt för säsongen för allmänheten. Ibland saknar konståkningen jättemycket. Konståkning kan jämföras med att cykla eller åka skidor, när man väl har lärt sig det en gång sitter det i ryggraden. Men jag var så galet rädd igår när jag åkte, trodde jag skulle dö!  Dels för att jag inte åkt med just de skridskorna på 4-5år, jämfört med de som brann upp som jag åkte med för ett år sedan, de nyaste. Och dels för att det gick så snabbt! Efter ett tag vande jag mig, men säkerheten jag hade när jag var aktiv är borta. Men ska försöka öva tillbaka den nästa vinter, eventuellt även försöka bli konståkningsdomare! Festivalböna goes konståkningsdomare. Haha. 
Kvällen spenderades hemma hos Sandra, i sällskap med andra Sandra! Sandrasandrasandra..ahh! Vi åt bakad potatis och drack drinkar med vitt vin, sprite och skittles i. Vi spelade guitar hero, tittade på yrrol och somnade till lejonkungen. Vi kastade pappersflygplan med små meddelanden från sandras balkong mot tvärbanan vid essingen, pratade och längtade till festivalerna i sommar. Lyckad kväll :)
 
 



Nu ska jag skriva klart två uppsatser i Svenska B. Sen är jag fri från den kursen. Mitt schema börjar se bättre och bättre ut. Me like. Snart lediga fredagar, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0