Bob Dylan två dagar senare.

 
Egentligen ville jag skriva det här inlägget i måndags kväll eller igår eftermiddag, men så blev det inte. Istället blev det natten till torsdag. Största anledningen är väl att jag har projektarbetesinlämning på söndag kl.23.59 och jag har en del att finslipa. Det är massor jag vill blogga om, men det får ligga på hyllan ett tag.
I måndags såg jag som sagt mannen, myten, legenden Bob Dylan på globen. Min pappas största idol. Det var pappa, mamma, syster och jag som begav oss dit. Familjekväll. Ingen i familjen har undgått att påverkas av pappas dyrkan av Dylan. Mycket trevligt och väldigt bra. Dylan presenterade sitt band och diggade! BIG DEAL! För er som inte vet är det värsta grejjen om Dylan gör något annat än bara sjunger igenom sina låtar på konserter, högst ovanligt att han yttrar ens ett litet "hej!" eller "tack". Bra konsert, vi satt på parkett 20e raden. (Ovan, min klädsel kvällen i ära. Obs. Sjal inköpt för 20kr på loppis i Husby för två år sedan. Still in Löv.)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0