Det var en gång ett par vita skor.

I tisdags kväll kom jag hem efter två veckors festival plus bilsemester med gamiljen till GeKås och Göteborg. Jag börjar piggna till nu! Veckorna har verkligen flygit förbi och har haft asroligt och sett en del bra konserter. Efter totalt sju festivaler känner att jag snart kan alla knep och knåp för att överleva; hink, spork, konservöppnare, ficklampa och öronproppar. Inte att glömma avsminkningsservetter och mobilladdare som drivs på AA-batterier. Silvertejp. Jag har haft bästa tältkompisarna och bästa tältgrannarna! Bilder säger mer än tusen ord, här är bilderna från Arvika (:

Arvika
  
Det var en gång ett par vita skor, sen blev det konstant party i två veckor.

Partydag


  



Partykväll


Festivaldagar




Baddags
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0