London 17/1 - 18/1

Till sist fungerar min dator som den ska,  jag är räddad! Här är bilder från jobbresan till London, vi kunde inte bott mer centralt än vi gjorde, jättefint hotell! Vi bodde på Rose Court Hotel precis vid Marble Arch som ligger vid ena änden av Oxford Street. Det blev mycket shopping och sushilunch på Wasabi på Oxford Street, lagom turistigt. Hittade tre mysiga cardigans på rean, en på Primark och två stycken från Muji. Älskar Mujis kläder, de borde sälja kläder här i Sverige också! Hittade även två tjusiga klänningar, två par skor och lite annat smått. Bilder kommer eventuellt sen. Beror på tid. Har för mycket plugg...
Besökte Rough Trade Records East vid Brick Lane. De besöket blev lite hastigt och lustigt efter ett äventyr endast på egna ben genom London på tunnelbana och buss där de inte berättar vilken nästa stationen är. Med karta hittar jag till slut till Brick Lane, nästan mitt i natten. Eller okej. Klockan var 18.00, men det var mörkt och ensamt. Enligt mina beräkningar hann jag traska genom 1/3 av Brick Lane, den delen med endast Indiska restauranger. Skivbutiken blev min vändning för att sedan möta en vilsen Sandra. (Tack Comviq för 3000 gratis sms!)
På kvällen åt vi middag på en mexikansk restaurang, jättetrevligt :D

Bilder (vissa tagna av Sandra, markerade med *)

Hotellet

*Morgonpigghet, absolut (; err..

Inte långt till närmsta brevlåda! (Dock blev det inga vykort skickade..förlåt)
 
Min lunch! Grönsaksoppa från Wasabi. Nja..

Jag och Sandra på äventyr (:

Middag, nästan allihoppa!

Allihopp nu!

*Höh, alltid redo!

*Mona och Sonia (:

Lousie och jag (:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0