Emelie kan inte kontrollera sig själv när det kommer till prickar.

Okej, såhär började det. Dagen då H&M släppte sin specialdesignade kollektion av Comme des Garcons fick jag ett infall och köpte sista svart-vitprickiga koftan på H&M i kista för 598kr. Det sved ordentligt i plånboken innan londonresan, men jag kände mig ändå rätt glad för att ha investerat i ett designerplagg, ett av få jag äger.
Det gick ett par veckor och såg inga koftor andra plagg ur kollektionen på någon av H&M butikerna jag sprang förbi. Tur att jag köpte den sista, tänker jag Det går ett par veckor till, nu börjar jag läsa bloggar hur folk köper skjortor och koftor på rean, knappt till hälften av ordinarie pris..vafan!? Var inte det slut? Mina pengar!! Det var inte kul.
För att på något vis kompensera detta ville jag också köpa något på rean. Efter mycket letande hittar jag massa prickar på reaställen på H&M hamngatan. Jag var räddad! Det var så billigt så att jag inte kontrollera mig själv. Fyra skjortor, en klänning och ett par skor senare är jag 739kr fattigare, dock känner jag mig rik. 598+739=1337 (haha elit lol xD !!!!11---ursäkta) styckpriset på plaggen blir då 191kr. Känns faktiskt helt okej då jag är helt såld på plaggen. 
Ett långt inlägg om prickar. Men jag gillar prickar, så får skylla på det. Materiell prickig lycka :)

 


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! ROligt att du gillar dem! De är nickelfria, men jag kan fixa bricka i 925 silver men då blir kostnaden lite mer. =) Dock måste jag efterforska om jag kan hitta en sterling silver kulkedja. :)

2009-01-04 @ 14:33:11
URL: http://emnodesign.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har jag forskat klart :) Kulkedja går att få i sterling silver också om du önskar det. Priset blir lite olika beroende på längd på kedjan. Längden finns i 42, 45, 50, 60, 80 och 100 cm.

2009-01-04 @ 14:41:07
URL: http://emnodesign.blogg.se/
Postat av: kajsa

Du är tokig du men ack så söt! Klart som fasen att flickebarnet ska ha prickar liksom!

2009-01-04 @ 16:22:57
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

kajsa:

tror nog bestämt att jag lider av någon typ av tokighet :D men jag hoppas folk blir glada av det ;D

2009-01-05 @ 00:14:38
URL: http://candycigarette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0