Att återvända till London.

För tredje gången under perioden av ett år ska jag bege mig till London, denna gången med mitt på Wrap World. Vi ska dit över helgen, vi reser tidigt inatt och kommer hem söndag eftermiddag. Ser verkligen fram emot resan, mer än då vi försökte första gången, då var planet försenat 6h och vi gav upp. Det var innan jul, två veckor efter då jag var där senast. 
Hotellet vi kommer bo på ligger vid Marble Arch, alltså väldigt centralt, en station ifrån där jag bodde med mina kompisar. Jag har planerat lite för mig själv inför resan. Jag vet att jag kommer handla lite på Oxford Street imorgon förmiddag och äta sushi till lunch. Ska shoppa billigt och kopisöt på Primark är det tänkt. På eftermiddagen ska jag vandra på Brick Lane, äta på Beigel Bake och köpa små fina saker. Eftermiddagen blir nog ensam, men jag klarar mig :)
Berättar mer om resan när jag kommit hem. 
  
 

Jag i Camden, London, senaste resan.
(Inte mina brills, köpte dem aldrig. Mobilkamera.)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Oh, London!

2009-01-21 @ 18:29:12
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0