Skrivkramp.

Sitter verkligen och försöker få ihop mitt projektarbete innan tröttheten skapar en kvävning av min hjärnas förmåga att tänka. Ni ser! Förmuleringen på den meningen är ju hemsk! Blir så trött, när man verkligen behöver få klart något ger hjärnan upp. Nu ska jag beartbeta in mitt material från två intervjuer på två olika skivbutiker in i ett reportage. Och komma på någon typ av slutsats. Dessutom ska jag skriva färdigt en rapport om det. Snälla, önska mig lycka till! Egentligen är det ingen panik, råmanuset ska vara inlämnat på söndag, men det är mitt egna mål som ska hållas.
Måste berätta om hur rutinmässiga mina biblioteksbesök är. Okej, först när jag kommer in i ett bibliotek tar jag itu med varför jag gick dit. Kan vara att låna en dvd eller något till skolan. Sen sätter jag mig alltid vid deras datorer och trycker på "avancerad sökning" och trycker in "murakami" samt det bibliotek jag sitter inne på. Idag hade jag tur! Sputnikälskling på 7-dagarslån samt Elefanten som gick upp i rök och andra berättelser. Det var lite lycka. Ska bara finna tid att ta mig igenom böckerna!


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag försöker få min hjärna att skapa en bra artikel för min journalistikkurs men ärligt talat... jag måtte ha popcorn i huvudet. inget smart blir till!

2009-02-06 @ 17:20:34
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0