Breakfast in Moscow.

Jag kan inte påstå att frukost är min favoritmåltid på dygnet, men åtminstone en oerhört uppskattad måltid av mig. Jag fungerar inte utan frukost, men på vardagar blir det ofta bara en skål vaniljfil med musli. Nu när det är lov har jag tid att göra i ordning fetingfrukost varje morgon, passa på att börja dagen på rätt sätt när man ändå kan.Idag blev det citronte, juice, macka med philapelphia, ost och paprika samt apelsinklyftor. En väldigt orange frukost. 
Bäst är om man kan äta med någon, det gör jag sällan. Skålen fil blir i soffan med tvn och nu här vid datorn till repriser av Mia & Klara. Frukost på två systrar och en kock gör mig extra glad. Öppnar jag någon gång eget fick ska jag servera frukost, minst lika mysigt som där. Och så skulle jag spela dessa låtar och artister (länkat eller lyssna på spotify/youtube):

Breakfast in Berlin
Breakfast in America - Supertramp
Orange Juice Blues (Blues for Breakfast) - Bob Dylan
Breakfast in bead - UB40
Breakfast at Tiffany's - Barney Kessel
Breakfast on the morning tramp - Stacey Kent


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!



Vill tipsa om min bloppis med riktigt bra priser och fri frakt! Kikain och fynda. :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2009-02-23 @ 14:13:00
Postat av: Julia

Svar: Alla människor är verkligen unika och alla förtjänar att få känna sig speciella. Dock är inte devote-stilen särskilt unik och det kan kännas lite trist, ibland önskar jag dock att jag var precis likadan, det verkar så skönt. Man behöver inte sticka ut med sin klädstil, utan kan göra det på andra sätt, och det är så skönt med människor som inte bryr sig alls om hur de ser ut eller beter sig. Människor som är totalt okonstlade och äkta.

2009-02-23 @ 16:06:06
URL: http://ohhboy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Som jag har skrivit så är tröjan i 100% finstickad bomull, tunn och mjuk men inte genomskinlig. Maila mig på [email protected] om du är intresserad av ett köp. :-) Kramar

2009-02-23 @ 17:24:46
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag hatar frukost, tycker att det är svinjobbigt att äta faktiskt. Men sen så dör jag alltid en smula strax innan lunch också för att jag inte ätit ordentligt till just frukost.

2009-02-23 @ 19:54:51
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Elsa

AHH :D breakfast in berlin! FALUN! :D

2009-03-05 @ 17:21:54
Postat av: Elsa

hahah förresten; http://www.dn.se/nyheter/varlden/frukostslarv-ger-tidigare-sexdebut-1.477181

2009-03-05 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0