Way Out West.

För dryga dygnet sedan kom jag hem från Way Out West. Jag har nog aldrig förut på en festival sett så många bra konserter på så kort tid, det var helt sjukt. Man gick från den ena klockrena konserten till den andra och överallt var det packat med folk. Man fick ha med sig systemkamera också, så ikväll har jag suttit och försökt sortera ut bra bilder ur de totalt 840bilderna jag tog, jag är väldigt nöjd. Så fort bilderna har fått sig en liten touch i photoshop hamnar de här på bloggen! (Det lär ta ett tag, ni får vänta ett par dagar, jobbjobb). Jag känner att jag måste name-droppa allt bra jag sett, bara för att jag kan; Bon Iver, Beirut, Band of Horses, Florence and the Machine, Robyn, Röyksopp, Glasvegas, Arctic Monkeys, Patrick Wolf, Vampire Weekend, Florence Valentin, Wolfmother, My Bloody Valentine, Lily Allen, Final Fantasy. Jag dog nästan. Åh. Måste i någon framtida inlägg även summera hela festivalsommaren. Åh igen.

Men ni kan få en bild på Florence and the machine. Oredigerad.
Bara för att jag diggade färgerna och rörelsen i bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0