När sot och jag ses äter vi mest hela tiden.

I tisdags kom sot hem till 08land för att hälsa på i fyra nätter. Det blev fyra mycket fina men otroligt varma nätter. På dagarna vandrade vi runt i stan och åt mest hela tiden. Frukost/Brunch/Lunch, lyxig glass med smak av kanel, tiramisu och napoleon bakelse, sot åt saltlaktrits och stora kanelbullemuffins, jag drack ekologisk hallonläsk. Vi såg den japanska filmen "Still Walking" på victoria och på naturkompaniet vi snappade upp en massa viktiga saker inför resan med transibiriska järnvägen. Jag fyndade tre prickiga plagg på diverse reor och en liten fin lila lackväska för 25kr från monki.
Sot hade sin arm om mina axlar och jag min arm kring hans midja. Som två pysselbitar vandrade vi med matchande steg genom stan. Sot lämnade mig och stockholm imorse, men ändå har vi lyckats planera massor inför vår Bigu Trip. Nästa gång sot och jag ses ska jag minskat massor. Sådetså. Oven and out.

 
 
1. lyxig glass. 2. veggie bagel
3. brunch ex. blåbärspannkakorna. 4. sot äter luftballong

Kommentarer
Postat av: Isa

heter han sot på riktigt? :)

2009-08-09 @ 01:08:35
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0