Minipyssel.

Idag pysslades det lite, det var ungefär det som orkades med efter emmaboda. På bilderna nedan är två halsband jag har gjort om pyttelite. Köpte dem för 30kr styck tillsammans med två andra halsband på fetingrea på ur&penn i kista. 120kr för fyra massa fina halsband som inte ens ser ut att vara därifrån och jag är massa nöjd. Lite synd bara att det fanns något halsband med en hel spegel, den jag köpte var minst trasig. Ville sätta dit en kristallpärla och en svart, men hade inga bra tänger hemma så spegeln får vara som den är på andra bilden så länge. Som ni kanske märkt är jag inget superfan av rosetter eller pärlor i babyrosa eller babyblått. Detta är mitt andra klockhalsband, nu har jag kvart över tolv och kvart i åtta (:

 

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

För att det stod blogg.se haha :)

2009-08-04 @ 12:06:55
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0