Klippt.

En rätt händelselös dag, försökt bota tröttheten efter arbetsveckan och gårdagens popaganda-festival med att bara göra ingenting. Typ klappa korna i FarmVille, se Spirited Away tredje gången i år och vandra till Kista Galleria och tillbaka för att slökolla akademibokhandeln, dock var det väldigt oinspirerande. Men däremot har jag klippt en del idag; både min lugg och mina festivalarmband. Börjar bli rätt duktig på att klippa mig lugg, det är rätt praktiskt och ekonomiskt. Resten av mitt hår är väldigt resistant mot slitage (använder aldrig balsam) så behöver inte besöka frissan mer än en gång per år. Men, det big deal jag ville komma fram till är att idag klippte jag av alla mina festivalarmband jag sparat mellan sommaren 2006 fram till i år. Tomt och befriande. Bildbevis: 








Kommentarer
Postat av: rosie

aaaaaaaah :/ :/

2009-08-30 @ 23:59:19
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0