Emmabodafestivalen 2009.

Emmabodafestivalen, sommarens och antagligen mitt livs bästa festival. Underbaraste stämningen, dansigaste musiken, bästaste vännerna och skönaste vädret, dock hemskaste myggorna. Usch, de har verkligen massakerat mina ben. Har bland annat ätit kall vegetarisk ravioli, Go Green bönor och lyxig bakad potatis på Café Emma. Det blev även en langos med fel smak på grund lite för mycket party, en vegetarisk hamburgare och en totalbesvikelse efter en thai-wok endast innehållande morötter, sweet chilisåsen ingick inte ens! Det blev tiogångsjubileum för mig och Detektivbyrån (hej stalker). 2manydjs var galet tungt, Metronomy massa dansigt, Handsome Furs galna och även The Baboon Show, bara för att nämna några. Haft askul med alla vänner också!
Här är lite oredigerade bilder, fler finns på min ansiktsbok (:


Luggligan goes från svart till vitt :D *se hårfärger* (Rosies bild)


Sandra och Stocke. Vilken slips. Vilka blickar.


Jag och Sandra <3 Vi är så nyduschade och fräsiga!

   
Evelina och Ellinor. Jag. Isa. :D


Bubbel-tajm :) Sandra, Rosie och Isa.

  
Party-Emelie. Ellinor, jag och Evelina. Packningen och ägerna, Sandra med på ett hörn också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0