Prickar, fina muggar och lyxmüsli. Två sot.

I helgen var en sot på besök här i Stockholm. Han parkerade sina skor i min hall i två nätter. En fin helg med bra väder och massa små äventyr. Lördag: Bagel Street, promenad i solen, GLASS, American Apparel, snooz-a-lose i den svala luften som strömade in genom mitt fönster, stjärnor och nästan hemgjord pizza. Söndag: Mysig frukost hemma, testa alla de dyraste kamerorna på Media Markt, äta pasta i skärholmen centrum och bli fångade av kameralinser vid inspelning av comviqreklam, shoppa fyra plagg för 20kr/st på Monki, västra skogen, prickiga skor på Stadium, smoothie, guitar hero med tillhörande hatt och hallonsorbet. Måndag: Buss till Blackeberg omringade dagisbarn, illusioner genom plastlins från moderna muséet, vegetarisk buffé på Hermitage, Fika, Muji och sen hejdå sotsotsot <3.
Vi var dåliga på att fota. Mycket dåliga. Trötthet blandat med lathet men vi båda minns. Fragment av minnen/upplevelser som blir till tankekollage. Snart är det Whitest Boy Alive. Då får jag dansa in sommarn med sot i Köpenhamn.
 

   
(Filterredigering bild 1, 2, 3: sot. Foto bild 1, 2: sot. Foto bild 3: emelie-sot.)
  

Kommentarer
Postat av: Julia

Alla tycks då hitta monkireor! Alla utom jag. Jag-ä-inte-bitter, haha.



Oh ja! Turist i sin egen stad skulle vara underbart att vara. Jag ser mest Jönköping som något trist och tråkigt och Stockholm som något alldeles fantastiskt. Och visst har jag varit här uppe i huvudstaden regelbundet i många år nu, men att gå omkring i staden är fortfarande lite smått underbart.

2009-04-07 @ 10:47:57
URL: http://ohhboy.blogg.se/
Postat av: Sot

Någonting på mitt skrivbord luktar konstigt..

2009-04-07 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0