Mösspåtagning.


 
Bild på nästan hela klassen idag efter mösspåtagningen. Jag blir seriöst lite lycklig när jag ser bilden. Åhåhåh. Minns när jag var liten och tittade på pappas studentmössa och inte fattade någonting. Minns hur jag tyckte att de som tagit studenten var så stora, tyckte de nästan kunde vara mina päron egentligen när jag var 10år. Minns de två föregående åren, hur jag också velat stå på skolgården med min egna mössa och jubla för snart skulle ju allt vara slut. Och idag var jag där. Lycka (:
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Oh det finns ingen lycka som studentlycka!

2009-05-05 @ 22:16:20
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

studenten är underbar, njut!

2009-05-07 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0