Norrlandspatriot.

Rubriken har nästintill inget med kommande inlägg att göra. Norrlandspatriot är ett ord jag hörde då jag satt som grindvakt på Popagandafestivalen. Ordet liksom fastnade och jag var tvungen att anteckna ner det i min mobil. Lite bilder från festivalen finner ni här under 29-20/8. Medan ni ändå kanske kikar in, kolla The Hives-bilderna från grönan och kommentera den ni gillar mest! Jag måste ha konstruktiv kritik och veta ifall de bilder jag gillar överrensstämmer med vad andra gillar. Experiment AB.
Idag har jag varit ganska glad, det av flera anledningar. Vi ska flytta! Vi uppgraderar från fyra pers plus två katter i 2:a till en 4½:a med uteplats. Jag är typ överlycklig, nu slipper jag sova i köket! Igår fick jag hem Detektivbryåns Wermland i brevinkasstet. Sen så har det varit två kvällar jag jobbat och allt har gått jättebra, jag har fått höra massa positivt om mig och fått 5kr löneförhöjning! Jippi.
Förresten, det gick inte att laga förrut, men jag mår bra nu. Me on my own är faktiskt helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0