Home Sweet Home.

Jag sitter på en hård trästol vid köksbordet och tittar ut på hösten på andra sidan de två skottsäkra glasen. Precis, skottsäkra. Det har man om man bor på bottenvåningen här i Husby, bostadsrättföreningen betalar, det är bra. Denna del av tvåan har blivit som min del av lägenheten då jag inte får plats någon annanstans. Periodsvis har det varit jobbigt att inte ha något rum, men nu börjar jag verkligen se ljuset i tunneln och slutet på detta!
Den första november flyttar vi till Ärvinge i Kista. Me Happy! Igår spenderades nästan hela dagen med att välja tapeter, vandra på ikea och plocka ner mina prylar i lådor. Mina päron har redan börjar köra dit grejjer, natten mellan onsdag och torsdag kommer spenderas där. Senast första november måste vi vara härifrån. *glädjeskutt*
Nu ska jag ta en långpromenad till kista,  äta lunch för rikskupongen jag fick av far och läsa min bok nånstans där det är lite lugnt. Om det nu finns någon lugn vrå i kista.
Varsågod, lite text från Emelie!

Kommentarer
Postat av: ina

du har många vackra bilder!

2008-11-03 @ 13:17:46
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: julia

sjukt snyggt a, och nä jag har inte sett nåt av det, var kan man göra det? gillar dina bilder!

2008-12-10 @ 21:53:46
URL: http://hjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0