Sovmorgon, visst!

Hade nästan hunnit spring ut genom dörren när jag fick ett sms av min kompis Elvira. Jag blev glad, hon skrev att vår ensemblelärare var sjuk, detta innebär att vi slipper 2,5h musik och börjar inte förrän kl11.10! Jag går andra året natur/natur med inriktning musik på S:t Eriks Gymnasium, har haft och kommer att ha 2,5h musik i veckan. Det är en blandning av ensemble, gehör-, musik- och harmonilära. Det lät väldigt kul då jag sökte, men jag vet inte längre, var inte som jag trodde det skulle va. Skolan suger dessutom, ekonomin är körd i botten och få lärare är inspirerande. Det är dock definitivt för sent att ångra sig men jag överlever, lite erfarenheter har man väl fått. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0