Je m'appelle Emelie Astrid

Inte för att jag tror att så många har hunnit undra vem jag är, men i alla fall så kommer jag berätta det lite kort i det här inlägget! Vem vet, någon kanske tycker det är jätteintressant! Orkar dock inte anstränga mig, så det blir lite utav en kontaktannons, lite längre. 
Mitt fullständiga namn är Emelie Astrid, jag vet, Astrid är världens coolaste namn! Gatan bakom Dramaten i stockholm är uppkallad efter en avlägsen släkting till mig. Är 18år. Ensam. Läser franska. Jag ser det positiva i allting, eller det mesta i alla fall. Samlar på fina ord och uttryck. Kan spela gitarr och trummor någorlunda. Mina vänner skrattar med mig, inte åt mig. Gillar lika mycket att vara för mig själv som att umgås med mina vänner. Dock kan jag få nog av mig själv. Älskar att fota och tackar inte nej till spelningar eller konserter!
Tjohej, är det nåt ni undrar, fråga ^^

 
image3

Kommentarer
Postat av: Random gris

VEM FAN ÄR DU EGENTLIGEN? GILLAR DU ROSA GRISAR SOM SVÄVAR PÅ MOLN? :)

2008-05-08 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0