Arvika 30 days!

Jag diskuterade häromdagen med en kompis om hur få band som släppts till Arvika. Som svar på våra funderingar fick jag ett mejl av värmlänningarna idag, där stod det att i 30 dagar framöver kommer Arvika släppa ett band per dag, som förra året. Inte mig emot! Okej, jag kunde blivit gladare, men de inledde med SMK. Lyssnade på dem för två år sen, ser nog bara dem om det absolut inte finns något annat att se eller göra. Jag blir  dock överlycklig om de släpper Daft Punk, Shiny Toy Guns, Wolfmother, Klaxons eller Beirut! Men det kommer de antagligen inte göra. Värdelöst inlägg, jag vet!

Ska ni på Arvika eller någon annan festival?
Ska ni på Arvika, vilka band ser ni helst då? Ses vi där?
(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0