Time.

Man hinner mycket när man går upp tidigt! Sedan kl. 7 imorse har jag hunnit göra mig snygg, åkt till Farsta Centrum på intervju på Guldfynd och nu sitter jag här hemma hos Sandra i Älvsjö med en kopp svartvinbärste. Vi ska in till stan och fika på Hermans och fixa hårfärg till Sandra. Jag tänkte tvinga med henne på tygaffär och panduro, bara för att jag vill och kan. Jag ska nog försöka käka lunch också på Hermans. Min mage skriker "fuuud".
Jag hoppas det börjar regna när vi sitter och fikar, under tak då. Då kan man lyssna på regnet, känna doften av blött regn, kika på alla andra som panikar ute på gatan och njuta av sitt egna te. Det är sommar. Sen kan man fundera på skor, och deras själar. Som gitarrer och instrument litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0