Loppisfynd.

Ah loppis. Väldigt uppskattat nöje av lilla mig. Här nedanför är alla mina fynd jag hittade igår på den årliga loppisen vid Husby gård. Nu är jag en glad förortsböna. Materiell lycka ftw. Kameran, väskan, skorna och sjalen är jag mest nöjd med. Allt som allt la jag ut 195kr.
Bild 1. Skor 5kr
Bild 2. Skärp, "inkabälte" kallade mamma det, inför 70-talsfest 10kr
Bild 3. Väska, också lite 70-talstema 20kr
Bild 4. Handmålad brosch 15kr
Bild 5. Skjorta, inte alls snygg, men billig 5kr
Bild 6. Snygg skjorta 10kr
Bild 7. Sjal med broderade blommor och blad, lite för fransig 30kr
Bild 8. Praktica MTL 5 B, helt fungerande analog systemkamera med objektiv och bra väska 100kr

     
 
image44

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Määääääh! Värsta fynden ju! Jag vill ha typ..allt. Allt allt allt! Måste på loppisar i sommar. Så är det bara. Fynda små märkliga söta saker helt enkelt. Wi wiii.

2008-06-10 @ 18:46:11
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Tummeliten

Jag tycker skjortorna va riktigt fina!

Och analoga kameran var ju jätte fin för 100 kr me!

2008-06-20 @ 02:22:59
URL: http://snurriggroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0