Inköp.

 

Var med mor idag i Farsta Centrum, av alla ställen här i världen. Vi var där av den anledningen att jag ska dit imorgon och jobba på Guldfynd. Eftersom jag aldrig varit där tidigare kände jag att det kunde vara bra att veta hur det ser ut där, annars hade det nog blivit en del onödigt spring från min sida.
Lite komiskt så var vistelsen där också något som mamma och jag skulle ha gjort för snart 10år sedan då centrumet var stort och nytt, men det blev inte av förrän idag. Bättre sent än aldrig!
Ovan är de två skivorna jag köpte på Åhlens för 100kr tillsammans. The Mary Onettes var en lyckad chansning och The Strokes skivan är mitt andra ex. Min förra skiva brann upp.  Fyndade även en skjortklänning och massa fina smycken på rean. Materiell lycka.
Och tillsist till alla er som vill ha koll.
1. Emelie är nu under sommaren vegetarian, men äter fisk och skaldjur. Detta är en fixidée utan dess like. Inte för djurens skull, utan för grönsakerna emelie måste lära sig att uppskatta mer.
2. Emelie syns ibland utan sin piercing eftersom den ej får bäras under arbetstid på Guldfynd. Den är rätt skön att slippa dessutom.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Punkt 1. är väldigt gulligt skriven.

Och jag vill också inhandla materiell lycka. Helst billigt och riktigt fyndartad på second hand!

2008-06-25 @ 23:15:50
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0