Hultsfredsfestivalen 2008

Igår kom jag hem efter en veckas festivalande. Är lite för trött för att återberätta allt och jag tror inte det blir särskillt intressant för er att läsa om allt heller. Men kan berätta att jag överlag har haft det bra och kul. Jag och Sandra bodde på funktionärscampingen och jobbade på husvagscampingen. Vi åkte dit i söndags och stannade en vecka. Första dagarna levde vi på spritköksmat och onyttigheter som chips, juice, godis och choklad/chiliglass. Sandras mage diggade inte något så det blev sjukhuset för henne på fredagen och jag fick umgås med björn och co på kvällen och sova ensam. Men överlevde. Jag föråt mig på pommes frites.
Det var en del bra musik! Pete Doherty och hans Babyshambles steg på scenen mirakulöst i tid och opåverkade. Såg Johnossi och The hives för tredje gången. The Deer Tracks är något jag ska börja lyssna på efter deras spelning på Stora Dans. Blood Red Shoes gjorde festivalens bästa konsert och jag fick deras setlist. Vem blev överlycklig? 
Nu laddar jag upp inför Arvikafestivalen där det blir ett camp med uppemot 20 personer. Där om någonstans ska det bli röjj!


  
Arrival med armband och t-shirt. Tågresa. Backstage.
  
Hives. Babyshambles . Blood Red Shoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0