Zooey + Ben = Sant.

Okej, kändisskvaller har aldrig varit min grejj, men nu blev det helt plötsligt det! För bara några dagar sen gick Zooey Deschanel och Ben Gibbard ut med att de förlovat sig. Kan det bli mer perfekt? (Okej, det kan det väl bli, men vi kan låtsas). Varför dessa  två helt plötsligt intresserar mig är dels för att jag nyligen såg Zooey spela i filmen Yes man. Det gjorde mig påmind om hur bra hon spelar och vilken karaktär hon är, inte som alla andra Hollywoodbrudar. Upptäckte henne för första gången i min favoritfilm Almost Famous som den revolterande storasystern. Ben Gibbard skapar otroligt vacker musik med bandet Death Cab For Cutie, det vet alla. Innan jag fick reda på det här hade jag faktiskt tänkt skriva ett inlägg om Zooey, för hur bra hon skådespelar, hur fint hon sjuger och hur snygg hon är snygg. Suck. Men det får bli ett senare inlägg. Får väl skriva ett om Ben Gibbard också, visa er som inte vet hur fantastisk hans musik är och hur vackra texterna är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0