Tv.

Tisdag. Inte ett dugg motiverande. Men nu är det bara två skoldagar kvar om man skippar skolavslutningen. Ska nog gå på den i alla fall, får en ursäkt att se fin ut och så sover jag inte bort halva dagen. Dessutom sjunger musikalarna så fint. Faktiskt. Får se vilka andra i klassen som ska dit.
Nu är det tänkt att jag ska komma igång med mitt pluggande. Men som ni märker lyckas jag inte riktigt. Slutade 12.00 idag och här har jag suttit hemma och inte gjort någon nytta alls i snart 5h. Men jag har i alla fall hunnit inviga vår nya soffa (den är mys, man kan ligga i den, perfekt lässoffa), ätit en banan, gjort smoothie och druckit en kopp chai-te. Jag har nästan haft videosamtal med sot i Malmö, one-way videosamtal, tack SVT2. Vad vore Sverige utan public service tv?
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0