Onyx.

Råkade bli kär i två ringar förra veckan. Trots att plånboken egentligen säger nej så sa jag ja och sprätte iväg mina pengar, kan dock skylla på att båda är riktiga fynd. Velat ha en ring ett tag som matchar min svart/silvriga klocka och nu lyckas jag hitta två stycken på en vecka. Första ringen hittade jag på jobbet. Den är  på vår silverrea 50%, så 149kr istället för 298kr. Andra ringen var på Hallbergs silverrea på 70%, så istället för 1195kr blev den 359kr. Blev dessutom så fick ytterliggare 10% rabatt, dvs 322.50kr. Jag är så nöjd!
Båda ringarna är ordentliga silverringar med snyggt slipade onyx-stenar, de matchar. Perfekt.

 
 

Hallbergs. Guldfynd.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Känns som din stil :) Snygga!

2010-01-14 @ 21:44:37
URL: http://elvirablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0