Another monday breakfast.

Ett försök att börja blogga igen resulterade i 12 unika läsare med noll kommentarer. Woho och det gör mig lite glad att det faktiskt är en del som stalkar mig litegrann. Imorse åt jag en helt okej frukost med en söt apelsin, blåbärsté från IKEA och gurksmörgås ordinär. Hade tänkte försöka dokumentera mina frukostar nu i en vecka, får se hur det går. Detta är dels för att komma igång med bloggen och fotandet igen och dels för att vara nyttig. Efter tre-fyra veckors uppehåll från viktväktarna fortsätter jag från och med idag. Jag ska gå dit igen på torsdag eller fredag. För är man smal är man cool och lever ett lyckligt lyckat liv? Visst?


 


Kommentarer
Postat av: Elvira

Okejdå, du kan få en kommentar av mig :) Vi är i bangkok nu och katta ligger på sjukhus... Annars är det bra!

Ska också börja äta nyttigt när jag kommer hem, så du får lära mig! ;)

2010-04-20 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0