Döda tid.

I söndags kväll kom jag hem från Emmadoba, det är snart 48h sedan och jag har inte satt en fot utanför ytterdörren. Tiden har bara ätits upp av något slags klockslagsätande sött monster. Och trots att dessa tragiska 48h knappt innehållt något av värde så känns det inte helt fel, känner ingen rastlöshet eller ånger. Jag har lyckats fördriva tiden rätt bra. Sovit ordentligt, slötittat på tv (obs, det händer inte ofta! det är faktiskt helt okej mitt på dagen program om man zappar mellan 3an och 5an), pysslat, tagit hand om mig själv med ansiktsmask och andra kemikalier, städat, druckit te och slöläst 100bloggar ungefär. Förhoppningsvis får jag bege mig ut idag och möta sotsot, men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Möjligtvis för att halva Stockholm var där :D (nu antar jag att du kommer härifrån för alla gjorde typ det)

2009-08-04 @ 23:54:32
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0