Liten omstart.

I flera veckor nu har jag struntat i viktväktarna, helt utan anledning. Känner väl mest att jag har mycket annat att tänka på och många fester som förstört all planering och ordning. Men i efterhand är det just detta som jag måste kunna tackla om jag någonsin ska kunna leva hälsosamt långsiktigt.
I torsdags började jag räkna points igen. Igår var jag hemma hos en kompis och åt alldeles för många points, skenade iväg totalt. Men jämfört med tidigare veckor kommer jag fortsätta dagen efter och inte släppa allting. Det blev 71pp och idag ska det bara bli 29pp som vanligt med en extra lång promenad! Världen går inte under.
 
Så kortfattat, från och med i torsdags blir det checklistan varje dag! Kanske inte går till viktväktarna den här veckan, men definitivt veckan därpå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0