Femte invägningen.

Nu var det två veckor sedan fjärde invägningen, varit tvungen att hoppa över förra veckan då det inte gick att kombinera med mitt schema på jobbet. Sedan fjärde invägningen har min sot varit här i stockholm, det har varit våffeldag, min pappa har fyllt år, jag har gått vild på jordnötssmörsburken jag egentligen ska ha till matlagning. Blivit en del mariekex och mörk choklad.
Trots allt detta gick invägning bra och jag nådde mitt 5%-mål! Har skrivit upp allting i checklistan och gått över mina dagliga pp samt använd mer än hela min veckobonus. Menmen, så blir det ibland! Nu är det inte långt kvar till min andra stjärna eller mitt 10%-mål. Ska försöka hålla kvar min snittminskning per vecka kring -1kg. Allt som är över -0,5kg i veckan är bra!

Startvikt: 79,8kg 
Nuvarande vikt: 75,3kg

Veckans skillnad: -0,7kg
Total skillnad: -4,5kg

Snittminskning per vecka: -0,9kg
Antal veckor: 5

Delmål 5%: 75,8kg klarat 100402!
Delmål 2stjärnor: 73,8kg
Delmål 10%: 71,8kg
Delmål 10kg: 69,8kg
Målvikt: 60kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0